interest Seohyun

[INTEREST] Seohyun's Selca and Message on Japanese Fansite

Thursday, March 22, 2012Nicholas




Hello everyone from the mobile fansite! It's Seohyun♪


Today I will show a scene from the shooting of "Time Machine"!


In this music video I tried out acting!
To convey my emotions well I concentrated during the shooting, but the crying scene while looking at a picture was a little hard.


It was because the picture was...of a foreigner man, who looked like Tarzan, leaning against tree!!
I really couldn't stop laughing and it was hard to put in emotions (laughs)


モバイルファンサイトのみなさん。

こんにちは!ソヒョンです♪


今日は「Time Machine」の撮影風景をお見せします!


今回のミュージックビデオでは演技に挑戦しました!
感情をうまく表現するために撮影に集中をしていましたが、写真を見ながら涙を流すシーンは少し苦労をしました。


なぜなら写真に写っているのは・・・木に寄りかかったターザンみたいな外国人の男の人!!
本当に笑いが止まらなくて、感情を入れるのに大変でした(笑)




translation credit to redsunset@soshified.com
source: redsunset@soshified.com via Japan mobile fansite 


You Might Also Like

0 comments

recent posts

Flickr Images

Contact Form